100519

Jag tycker inte om Stockholm!!!, stockholm är jobbigt!!!. Nej men ärligt har det vart halt okej idag men jag gillar endå inte stockholm!!.

Annars då?, jorå jag såg färjanhåkan idag, han stog med en blond tjej och klämde på hennes rumpa, fäsit.
Mer då?, jag har gått på stan från jag gick av tåget vid 11 tills klockan 7. Fåt med mig lite fina saker man fan jag måste hitta mer. Får bli att äta god frukost tidigt imorgon och sedan rusa iväg på stan en hel dag igen för nu jävlar är det shoping, nej eller typ. Ska köpa saker som ingen kommer märka av, åh sånt är så tråkigt!!, typ köpa en ny maskara för 300, vem fan skulle vata det liksom?, ba hej har du ny mascara böhhöö.

Jag har ont i mina feets.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0