100506

Snart sticker jag!. Jag ska hoppa in i duschen och göra mitt, fixa lite med packningen städa unadan lite och äta middag med familjen. Eftersom jag är extremt familjekär haha :) i alla fall så vill jag va med dom det sista jag gör innan.
Imorgon väntas en långlånglång resa i bil till småland,samma dag är det min och antons 9 månaders dag nio månader det är fan mycket det :D.
På Lördag åker jag i alla fall vidare till Lund och där väntar bröllop/fest. Wihoo jag och babe i finkläder!.

På Tisdag kommer jag hem så det blir ju ett par dagar. När jag kommer hem väntas en resa till Stockholm också så det blir mycket nu.

Jag har ju lyckats med brunutansolen i alla fall (på benen). Armarna nej dom ska vi inte prata om F*N, blööö.


tbx på tisdag då!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0