01:26

Tankar bara snurrar och snurrar, det är jobbigt men mn måste kämpa. Man har sina problem men ju mer man kämpar förstär man att det är vi. Jag är lätt sur och lätt sårad jag vet, men det är den jag är så är det bara, vill du vill jag så är det, vi två mot världen.

Jag har haft en ortoligt bra kväll med en otroligt bra trio. Timmarna ni får en sitta och tänka på.. ingenting är värt mycket, det är skönt.
Ja för er som är nyfikna fyller/fyllde världens finaste tjejr år idag/igår, och vi var ett helt gäng som kom och gratta. Närmare 20 stycken, inte illa pinkat. Bilder kommer nog innom snar framtid!.

Just nu ska jag lägga mig i min säng och tyvärr lär tankar komma och susa omkring i evigheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0