glatt

Solen finns inte här en jag lever gött endå.

Dagen har vart super, efter en väntan på Ida stack vi ner till stan, en lång promenad som tog närmare två timmar efter att vi gått in i små affärer ( haha).
Middag där, en stor fet sallad med caffe latte till sicken matchning ohja, smaka ljuvligt i alla fall.
Prat om massa minnen och massa skratt, tänk Ida vi möttes för 15 år sedan, sjukligt. 
            Sen droppade mina skor,och mina tår frös nästan svettades faktiskt frächt!, smart med converse i slask väder tycker jag :D!.

Bilder är tagna men får inte in bilderna fån den nya klump mobilen till datan tyvärr.

Ni ska också förstå hur jobbigt det är utan Anton, sju dagar har gått och jag får nästan högst prata i tjugo minuter med honom, imorgon älskling då kommer du hem!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0