100326

Litetrött och ont i huvudet har jag ju ialla fall efter gårdagen.

Klockan 07:15 skulle jag vara nere på skolan med packning till en dag i åre. Vi tjejer som har gått och längtat på att få sitta i becken och sola och fika blev det inte riktigt, inte ens lite solsken kom igenom molnen på himmlen surt:(. Men roligt va det!, Anton hade tävling också så jag fick åka ner och pussas lite (Y).

Klockan 17:15 kom vi hem och 19:00 skulle jag vara på skolan igen för en tjejkväll, hur trött som helst duschar jag och fixar sedan går ner till skolan och går runt där till klockan 12 när jag Ida och Johanna inte orkade mer så vi gick hem för att få sova.




Nej nu ska ett fotbad väntas, en kopp kaffe, frukost och andraavenyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0