100608

Inte länge kvar nu, inge läng alls!.
Men vart är det fina vädret?, inte här i alla fall. Gud vad jag tjater om det.. Men ni förstår jag mår så mycket bättre om det lyser lite solsken på mig.

Igår hade jag en otroligt fin dag. Haha kan ni tänka er en kille ligga i sängen med en solros ( jag skulle ta det som en ros ) i munnen och lagt tio stycken på golvet som menades med våra 10 fina månader tillsamans!, haha underbara prins!.

Idag har jag vart duktig jag lovar. Förutom att jag försov mit 2 timmar men sen så, jag åkte iväg på gymmet och fan va jag körde, sköönt!.

Nu håller jag på att fixa lite till imorgon när det är niornas middag!. Till tandläkaren ska jag också, och sola kanske och iväg och träna. Fan vad saker jag ska göra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0