21 juli

Långklänningen eller ska man säga maxiklänningen kanske I dont know fick bli min vänn och följa med hem.
Lika så den efter längtade kavajen och ett par pilotbrillor.
Efter att först va inne på monki när mammsen plockar fram en lång klänning som hon vet jag vill ha men tycker mina kära former syns lite för väl i särsklilt i en XS. Men så försöker hon övertyga mig om att köpa den men icke. Efter en kaffe latte så ångrar jag mig, och springer istället in på H&M för att kolla om 99 kr klänningen är kvar icke, men 149 kronors klänningen finns. Jag prover och vill ha fast endå inte eller jo. När jag ställer mig i kön velar jag med sen säger jag släng hit känningen jag ska ha den.
A det var min historia om att köpa en klänning det,humm.

Det blev lite handlat på Ikea också. En matta till garderoben och talva och ljus för min del sen en hel del till till resten av huset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0