07 Min bästa vän

Jag har tänkt på vad jag ska skriva här länge.
Det senaste året har det hänt mycket mellan mig och min vänner. Jag hade världens bästa tjej gäng en gång i tiden och ja alla var värkligen världsbäst. Jag höll mig mest till Malin och också Frida vi var med varandra i ur och skur eller vad man nu säger. Malin är nog den bästa vännen jag har haft i mina 16 år.
Men efter att träffat en pojke man umgicks med mest varje dag hände saker och efter att man vart med den pojken mest varje dag i ett helt år så finns vissa inte kvar, inte heller när det var lite på sniskan redan i början. Saker händer som inte bör hända helt enkelt. Ångrar sig gör man i efterhand och då finns det inte mycket att göra. Vi ses nästan aldrig numera varken jag och killen eller jag Malin eller Frida, det sker liksom misstag.
Saknar alla det gör jag enormt och det vet dom också. Bilden är från en fin dag i Sundsvall 2009.



Numera umgås jag mycket med Melinda, hon och jag gick i samma klass från sexan till nian. Vi umgicks lite på skolan men det var liksom inget mer. När klassen splittrades och alla börja i nya klasser på olika skolor är Melinda den jag hållt kontakten med. Hon är världens omtänksammaste personen som finns tror jag och så otroligt lätt att umgås med. Väldigt bra tjej alltså!. Nu har hon tyvärr lämnat mig här i kalla Sverige medans hon reser runt i Thailand i tre hela jävla veckor.. Miss youuu! <3 ( Melinda har alltid hatat  att vara med på bild i min närhet i all fall så resultatet är en två år gammal bild hon troligen kommer skälla ut mig för hehe pusss! )



Sen har vi också den fina Märta som jag hänger med mycket också!. Hon är min klasskamrat eller ska man kalla det klassbästis kanske?. Vi är otroligt lika varandra och har våra upp och ner tider. Ena sekunden kan vi sitta och vara otroligt less på världen och säkert varandra också haha andra sekunden är vi världens apor som aldrig ger oss att driva andra människor till vansinne mohaha. ( Märta är inte heller lätt att hitta en bild på, hon är enormt noga med vad som får läggas ut haha :D )



Sen måste jag ju påpeka att alla ni i min närhet är ni alla otroligt bra!.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0