06 min dag

min dag så här långt.
9:30 börja damsuga sko affären scorett där efter hjälpte jag kunder så gått jag kunde slängde kartonger klättra i stegar leta skokartonger, leta skor, klättra ännu mer.
Klockan halv 12 gick på lunch med Sara och Elin som vart mina lunch kamrater hela veckan lång eftersom vi alla tre haft APU. Jag tappa min potatis och det var äklig mat, jag tog kaffe, det var hål i glaset så kaffet rann ner på mig. Efter det var klockan 12:15 då gick jag tillbaka till scorett och börja jobba. 14:30 sluta jag. Då skrev dom ner mitt nummer så nu kan jag få lite jobba där vilket skulle sitta skit bra.
Gick runt lite på stan men en tanke på att jag skulle hitta mina drömskor, dock har ingen affär dom.. Jag tänkte köpa de första julklapparna men jag tänkte att jag har ju en hel vecka på mig så jag sket i det. Tog bussen hem gjorde en varm macka och en god kopp kaffe, och nu sitter jag här och ser ut så där.



Just nu tänkte jag sätta mig och göra julkort faktiskt har typ världens bästa idé...
Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir allternativ ut i typ skogen eller idol hemma, mina fötter är hemskt trött efter en veckas stående.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0