16 augusti

Jag passar på att skriva under tiden pojken sticker ut och springeri skogen.
Igår blev jag lyx behandlad!, Jag blev bara helt sådär bjuden på bio där jag fick se bröderna karlsson, alvarligt va det en as bra film!. Man bliv helt inne i den!. Efter bion så fick jag ett dopp i den bubblande poolen hemma hos Anton!.
Men lyxen gick över styr, så jag fick vänta mig en hård natt med en snarkandes kille som blev kissnödig mitt i natten så jag låg vaken i ca 3 timmar!.

Idag har det vart lika lyxigt. Det har vart finfin väder exakt hela dagen, så jag och Anton tog båten ut på vattnet och åkte en tur. Efter det har vi legat och solat och badat i den iskalla sjön. Sen bestämde vi oss för att baka istället för att åka in och ta en fika på stan, så då fick det bli en moppe tur in till ica och efter det har vi bakat, nu väntar bara den fina bakelsen på oss, och jag tänker ta en stor lyx kaffe till!.

grejtans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0