mumma

Jag säger bara wowwowow vad jag vill vara rik och springa på stan och köpa allt som jag tycker är snygt just nu!, för nu jävlar finns det snygga saker i affärerna. Åhh nya kängor, åhh nya jeans åhh nya kappor & jackor & kofftor & tröjor och åhh allt!
Sicken tur att jag fyller om... damdam 3 dagar eller kan man säga 2 dagar?, det är ju snart fredag!.

Just ja jag har haft en fullproppad dag då jag inte ens han med att äta något från klockan 10 till klockan 7 på kvällen, det händer inte ofta det!.

Nej men för er som undra så blev jag super nöjd med mitt "nya" hår. Det är kort, ja väldigt kort och det är 3 olika färger brlå röd och grön, nej nästan bara platina koppar och guld blev det! nice!

Ja och som sagt fick jag mig en dag på stan med Sanna och Märta, vilka stjärnor!.
Mormor fick tilloch med mig på besök två gånger idag sicket brnbarn jag är!.


Snygg sak jag fick med mig från Monki för fyra hundralappar. Tänk  er som en jacka i höst med en tjock tröja under, ett par snygga kängor eller hunterstövlar, stor halsduk och thights. Mumms. Eller i kalla sommaren barbent med en söt klänning under och kappan upp knäppt mumma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0