30 augusti

Helllo..

Åh vad fult det känns fult att skriva typ "hej" känns bara allmänt som att jag skriver till mig själv. Men men hej på er där ute!

Det känns som jag har vart ute och gått exat hela dagen. Det börja med att jag kom till skolan och där skulle vi gå upp till soliden som ligger extremt långt ifrån min skola och bara uppförsbacke!. Smtidigt som jag hade träningsvärk sen igår och onda skavsår från mina nya skor. Sen fick jag gå tillbaka till skolan också, jobbigt va?
Inte nog med det, efter skolan gick jag hem med Märta, rätt skönt men aj så ont i mina fötter.

Jag var i alla fall gullig att gå och hälsa på mormor. Och så han jag ju med att boka tid till make up store på sminkning. Så typ nästa vecka tror jag det var ska jag dit..


Här försöker jag visa hur ont jag har i foten bara så ni fattar.


Här försöker jag visa min nya kavaj som har extrema axelvaddar och jag fisk hem sen för 100 spänn på monki!.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha snygga bilder älskling, pojkvännen :)

2010-08-30 @ 18:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0