3 augusti

Sitter helt ensam i Antons hus för andra gången idag. Läskigt! Nej jag har tagit mig en kopp kaffe en duch nu målar jag naglarna lite lyxigt faktiskt. Som att vara på ett hotell ungefär haha ;).

Ikväll väntas eventuellt besök av Max Sara Anna och Hannes, trevligtrevlig. Jag tror också max och anton ska laga middag åt sina damer, sicka män. Lite tråkigt bara att det jag hade på mig när jag åkte till anton igår är ett par slitna jeans och en t-shurt som se inte så där jätte kul ut så jag har liksom inge kläder att ha på mig. Och jag tänkter inte åka 2 mil för att hämta kläder, jaja vem bryr sig.



Lägger upp den enda bilden anton har på datan ungefär, man ser ju faktiskt anton mig sara och max.
Smickrande. 

Kommentarer
Postat av: sara

haha när är det där?!

2010-08-03 @ 16:46:47
URL: http://saraling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0