29 augusti

Vadå söndags fräch!.  Jag är skrubbad från topp till tå efter en timmas dusch och sitter just nu men en grön äcklig ansikts mask, lyxen. Och så jag ny tränad också, tur att man har en kille som drar in en på gymmet endå!.

Lite så här kul att jag har induvidellt val imorgon och jag vet inte om jag ska vara på skolan eller någon annan stans, de här sög ju!.

Ja kul att jag inte har något att säga..
Jo föresten jag och Anton var ute och gick igår och stötte på tre 3 stycken älgar, jag tyckte det va as coolt medans Anton bara sa att han var van?, hur är det är det han som kommer från göteborg eller jag?, jo han men han har endå sätt mer älgar än mig, illa... Och så fick jag mig världens mysigaste bad sisådär klockan 12 på natten när det var bläck svart ute, fast jag trodde bara någon skulle komma bakom mig och döda mig eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0