25 augusti

Wowwowwow.
Ni som nyss börjat gymnasiet och har en stel klass efter tredje dagen, synd om er!. Vår klass har redan börjar kasta papper på varandra, sköönt.
Okej nu handlar ju inte min blogg om skolan är det tänkt, men det börjar likna en skol blogg ungefär. Men så blir det när man kommer till en ny klass i en ny skola.

Det jag ville säga va att jag kom hem med ett par nya skor idag, grymt sköna grymt snygga och ja en stor peng borta.. Men jag fick ju med mig en kavaj för en 100 lapp också inte illa pinkat! och juste ett nice nice nagelack för den delen också. Kommer bilder senare kan jag tänka mig.
Nu tänkte jag sätta på en kopp kaffe skicka ut mamma och Nicklas och sätta mig och läsa nya elle tiningen och H&m magasinet. Det känns bra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0