20:59

God kväll.
Ojoj jag kom precis hem från staden med Sanna.
Åh jag avskyr att jag slutar så sent på dagarnan,förstår faktiskt inte!, efter 5 lektioner på en dag orkar man faktiskt inge mer, kraftera tar faktiskt slut efter man har klivigt upp kl högst 7 på dagarna och äter dåligt. Och fast dom vet det själv att man blir slö lägger dom in 2-4 lektioner till så man får fullt, man jobbar faktiskt inte bra då!!
Haha

Skit samma inget jag kan göra något åt, i alla fall bler det jävla sena dagar på stan eftersom jag slutar kl 4 varje dag nästan. Och då ska jag hinna med plugga,duscha,äta och planera morgondagen med.. Kulkul

Ja men jag fick ju med mig lite hem :). De blev en axelväska ett par "Jeans" och en enkel vit tröja. Tråkiga saker men sånt man måste ha. Fast väskan var riktigt läcker (A).
Kommer nog lite bilder senare eftersom jg faktiskt fått till min kära kamera :D.
Haha ja så teknisk är jag. Sökte lite på google va som kunde va felet å då fick jag syn på en som skrev att det fins en "knapp" på minneskortet där man tydligen kan låsa den, så tänkte ja omd et kanske var det jag gjort och så var det ju ;). Haha så dålig är jag... Ne men jag fick ju faktiskt till det (A).

Jag har fortfarande problem med halsen och huvudet, usch.. Så just nu sitter jag med en vram kopp kaffe, eller föresten den har blivigt kall nu :( hah
. Men snart så är jag kry igen de lovar ja :D haha, lite synd att inte vara det nu bara, imorgon bär hela min klass sig av till mitt in i skogarna där vi ska ha lagdag, alla klasser i samma klass spår går i olika lag svarar på frågor på vägen upp gjorda av min klass haha och när dom kommer fram till oss så är det olika stationer dom ska gå på och samla poäng, haha man kan ju gissa vad min och tjejernas station är? (A), det lataste vi ska sitta och äta medans barnen som kommer ska stoppa händerna i burkar å gissa vad som är i hahah den ni ;).

Någon som som läser min blogg kanske går i C på samma skola som mig? ;). Då kommer i alla fall en fråga hur många tjejer det går i 9c, så nu har ni tid att ta reda på den frågan så kanske ni vinner höhö :D..



Bild tagen fån datan så grym kamera (:(:(:


Kommentarer
Postat av: Baby Melody

Jättefin blogg du har!

Söt header! =)

<3

2009-09-06 @ 15:49:48
URL: http://babymelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0