En tisdag

Okej varför ska jag alltid skriva när jag inte har tid?.
Min buss går om några minuter, skit samma.

Slapp skön vecka elevensval,jamtli och sovmorgon i massa (A).

Fick nyss höra att min världensötaste kusin hjärninflamation eller något sånt :O, läskigt hon har gått runt så riktigt länge och läkarna har sagt att inget är fel, och om fortsatt gått så hade hon kunnat bli förlamad.... Åh gillar inte läkare!!!.

Och kul med att världens bästa kille är i ett helt annat land och ringer och säger att han har feber och allt :(,
 stackarn<3.

Nej tiden rullar, och jag har bestämd tränings tid med coach haha den ni ;).




Kommentarer
Postat av: ღ Sabine - Utan dina andetag

haha jag bloggar alltid när jag har skitbråttom

2009-09-23 @ 19:17:40
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0