en tisdag

Skolan tar för mycket tid!.
va säger ni om min vecka i skolan
tisdag- sv prov
onsdag- no läxa engelska läxa
torsdag- matte läxa

sen står 2 matte prov ett so prov och ett engelska prov på listan super(Y).

Jag kom precis hem från träning, afrodance hahah riktigt jäkla roligt!!.
Avslappnande och jobbigt, det bler fler gånger kan jag ju säga haha. Inte för man kände sig så snygg som stog å skaka på hela kroppen och viffta med armarna, simma och grävde i vatten kasta eld klon och ja haha.



Jag fick även med mig en kofta och halsduk hem,bild vem vet. Det har ju öppnat massvis ed affärer i lillstan det gillas lite bara att alla kommer gå likadant.

Nu väntas ett bad typ? mumms


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0