Lars min gud

Finner inga ord för gårdagen!...

Du är underbra!.

Känslan att stå i kön i 2 timmar och stå längst fram vid dörren
att man kollar bak och det är meters långa köer.
Känslan när dom öppnar dörrarna man kutar in och bir stoppad igen
att de öppnar de sista dörrarna och man bara kutar som aldrig förr, får plats mitt framför scen vid staketet
och kollar bak och ser hur alla kommer och gå, för hela första raden är tagen.
Känslan när förbandet säger att det är deras sista låt innan han kommer.
Känslan att stå med en massa folk som känner precis som mig och är helt galen
Känslan när du kommer ut och "gardinen" bara smälls ner och där står du.
Känslan att du kommer ut och jag ser varje detalj av dig.
Bästa känslan av allt, när jag ser hur du har ögonen vid mig och jag vinkar, samtidigt som jag vinkar som en galning ler du. Jag dör!..
Känskan att du gör ca 7 extra nummer, underbart!.
Känslan när : jag får liksom ingen ordning och elegi m.m kom och hel golvet skaka











film kan komma.

Just nu sitter jag utan röst, kom precis hem från skolan där jag haft redovisning (utan röst) vi kan ju säga att det gick ja sådär?.
Och vänar på darling som vart borta evighetet.. <3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0