06/07

Halloj

Nervös gårdag eller vad?.
Efter skolan igår gick jag hem för att sen cykla till kyrkan.
Tränar med alla på redovisningen och sen kommer alla föräldrar. De börja med att halla fick tårta och sen va det bara att sätta igång.
Jag står där helt själv på ena sidan medans alla andra står på andra sidan haha. Och när ena konfa ledaren hälsar alla välkommen känner jag hur jag blir helt röd i ansiktet och ska dö haha.
Så börjar jag prata snabbt gick det med tror jag. Efter jag berättat det första känner jag hur jag börjar lugna ner mig.
Men när jag ska prata igen så känner jag samma sak haha.

Men allt gick bra det har mamma bevisat för hon har spelat in hela redovisningen haha.
Men i alla fall så när Emma och Mikaela går upp och sjunger så står jag bara och gapar hah. Alltså tjejerna är grymma!!.









Idag
Jag gick hem från skolan efter 2 timmar för hade otrolig huvudvärk trött och mådde lite illa. Så sov till kl 3 men är endå skit trött nu. Och har inge att skriva för den delen heller


puss


Kommentarer
Postat av: Mikaela

AAW, TACK! :D

2009-05-10 @ 18:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0