10/05

God morgon eller nått?.

Söndagar den onödigaste dagen. Men typ skön

Har precis smörjt in mig med brun utan sol på ett hopp att bli lite brunare haha. Fast jag har faktiskt hört dom senaste veckorna att jag har blivigt brun :O. Å jag har inte sola solarium eller brun utan sol bara riktig vara ;). Men nu värkar ju solen ha försvunnit så då får man faktiskt fuska.
Förutom att jg säker kommer få mycket fläckar å en ful färg plus att smörjan luktar förjävligt haha.

Snart blir det nog en lång dusch och efter de en skön ansisktmask hoho (a).


Imorgon blir det troligen staden med Frida.

Jag har inte vart på stan på typ 2 veckor ? x). Haha länge sen va det i alla fall. Eller Sundsvall va det senast tror jag men de va ju typ 2-3 veckor sen ? :O Jaja de är bra :).
Jag har inte ens vart på Monki som kommit till stan. Den bästa affären någonsin tror jag. Udda å coolt.
Har alla fall planer att jag ska försöka hitta en

Freebra för dom som vet va de är ^^. Måste liksom ha en till min avslutnings klänning. Men är osäker om det finns i stan här :O. Och en massa andra viktiga saker fast onödiga egentligen :O haha.
Är så less egentligen på att köpa massa saker som ingen annan ser. Men det är väll ett måste.
Sen måste jag gå å leta ett solarium med känns som de här blev ett äkta tönt inlägg men mamma har faktiskt sagt att jag får sola där men inte för ofta (a) haha stolt tjej.


Juste igår skrev jag inget.
Jag gick ut med Frida på kvällen och gick omkring och det var faktiskt ovanligt mycket folk ute här. Som vanligt gick vårt gåande till ica haha. Där man träffar för ovanan Sanna med kompani. Haha varje jäkla dag är det samlings träff där haha. Så åker ni till Östersund passa på att åka förbi ica kvantum vid halv 9 tiden ^^. 
När robinson va slut så kunde Tobias komma. Kul att robinson går före oss :( haha (a).
Det var i alla fall riktigt skönt väder igår å mysit va de.

Puss








Kommentarer
Postat av: jasmingz.blogg.se

yeaa:D hur har din helg varti?;)

2009-05-10 @ 19:58:15
URL: http://jasmingz.blogg.se/
Postat av: swedmark.

ica kvantum... haha den vanliga gamla mötesplatsen, kommer aldrig att glömma våran stunder där när vi växer up :)



hahahaa rörande ellerhur! xd <3

2009-05-13 @ 20:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0