pinsamt

Dagen pinsamaste händelse!!.

Jag tänkte att jag skulle ta ett bad och bara vila ut mig och försöka skrubba bort lie brun utan sol..
Så jag lägger mig där i badet och har öppna fönster för det inte skulle bli så varmt, men eftersom badrumet och fönstrena är brevid dörren in till huset så tänker jag att jag her en handduk i alla fall så om någon kommer så ser dom inte mig i alla fall.
Så ligger jag där och tänker inte mer på det och så har jag ju självklart satt på musik så kommer det precis norges eurovision låt som jag precis lärt mig lite av så jag börjar ju sjunga högt och tralla på när jag hör ett litet pling ljud
så jag bara slåt mig själv på munnen och blir helt tyst. Då kommer det en kille som vill sälja typ bröd å där ligger jag å sjunger skit högt Hahaha.

Tur att jag hade handduken på rätt plats i alla fall x)


Nu nu är jag i alla fall utvilad och har målat naglarna (A).


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0