29/05 föddes Malin Johanna Wendin

Härligt min data är tbx.
Och extra plus photoshop är fixat och instalerat. Det blev det Ps3 för den nyaste altså 4:an skulle blivigt för seg. Och 3:an passar mycker väl för mig :D. Nu lovar jag inga mer konfrimandbilder  förutom den idag efter internett är låst på min data och det är bara min bror som kan fixa det och han är inte hemma nu så jag får vänta lite.

Skönt med fredag med!. Får se vad som blir av senare.

I alla fall nu kommer det viktiga




Idag är det Malins tur
Grattis till världens bästa <3<3.
Du får nu göra samma saker som jag påpeka till Frida även om jag nog vet att båda ni är/har vart olagliga med det ;D

Och visst har hon ett snyggt mellan namn för jag hater det faktiskt med :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0