24/05

Tare lungt i solen....
Jo det kom ju från rätt käfft.

Elin är som en tomat + humm något sombränns?.
I alla fall så har jag legat i solen för det mesta idag himmlen har vart klarblå med sol och inge vindar alls nästan :D:D.
Helt underbart!. Förutom att jag ligger ju ute och bränner sönder mig själv  :(.

Förutom solat har jag vart på middag.
För världens bästa mormor fyller år idag :D<3 Stort grattis till henne.

Och min näsa bara rinner och rinner fan hela tiden. Så nu är min näsa helt öm och troligen skulle det synas att den var röd men nu är ju hela jag röd så det blir så endå hah. Och torr är den med usch. Och jag undarar hur många gånger jag nyst idag ??. Jag borde ha räknat haha. Jobbit om det ska vara lika imorgon på skolan!.

Juste jag har check dag imorgon härligt. Förutom att det var på en måndag de borde vart på tisdag eller nått eftersom måndagar är min slappaste dag :(. 


Puss
nu ska jag plugga??

Ja juste jag skrev inte igår vad jag gjorde.

Jag gick ut med Malin,Sara,Simone och Frida eller vi gick hem till Malin och såg film.
Twilight som alla har pratat om så jag trodde inte jag skulle tycka den var nå bra eftersom alla andra tycker den är bra och jag brukar inte ha samma smak haha. Men jag är besatt den var ju grym :O. Nu vill jag ha 2:an

sen såg vi någon skräckis kommer inte ihåg namnet.. I alla fall såg jag nog mindre än 25%. Det var om typ en vaxdocka och en med en påse på huvudet sen en tjej som kom och knacka på dörren hela tiden sen mörda dom 2 i huset.
Malin fick sitta brevid och säga vad som hände haha. Eller jag såg påshuvuden sen försökte jag somna för jag dog ungefär ^^.

Ne plugga var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0