17/05 ?

Tjabba tjena hallå.


Bara jag som stör mig som har virus på datan åså skickas de på msn hela tiden ?. Är man borta i 5 min så har det skickas 45 virus grejer :O. Riktigt jobbit. Haha

Går dagen var i alla fall jätte härlig. Vi blev 8 tjejer. Jag,Sanna,Jonna,Eva,Malin,Frida,Simone och Sara. Sen kom dan-axel med haha jag tror inte han hade de så kul bland 8 tjejer som satt å skrek å sprang runt x). Haha.
Jag fattar inte heller hur de kunde gå så jävla dåligt för Sverige ? Så dålig var vi väll ändå inte?. Skit också. Men jag må säga att Norge var faktiskt riktigt bra men det skulle ju vart roligt om vi i alla fall hade kommit på lite bättre plats :(. Menmen. Bilder tog jag med sen igår men sitter på mammas data nu med så...

Jag kom precis in från solen :D. Fan vilket väder!!. Så härligt. Bara synd att jag sov bort halva dagen :(. Men jag har i alla fall vart iväg och tränat och hunnit solat lite med. Åkte ivät med pappa till typ Grytan?. Och körde inlines (rullskridskor) :P
Faktiskt roligt. Jag som tycker det bara är tråkigt att hålla på å springa så passar det perfekt. Sen blev det lite styrketräning med. Så nu är jag pigg och glad.
Nu ska jag nog försöka städa rumet det se förjävligt ut och på torsdag kommer hela släkten för konfermation så då måste de vara städat.

Puss


Kommentarer
Postat av: Elin Olsson

Snyggaste namnet ju! :)

2009-05-17 @ 20:44:14
URL: http://olssonselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0