------

Hej jag får panik av skolan och jag dör av matte!.
 Jag hatar verkligen matte vad finns det för mening med att kunna mer än gånger minus plus och delat?
INGET
Eller jo för vissa som sk bli typ aa nått stort och det har inte jag tänkt att bli. Inte på matte i alla fall!!!. Skit.

Mina dagar går verkligen upp ner :O förrgår sög gårdagen va bra och idag suger det igen.
Inte nog med ett jäkla matte prov så har jag konfermation redovisning imorgon FAN. Där ska jag stå och prata as mycket för typ 100 personer het själv i egen mikrofon och sen sjunga?? Hej jag kommar skämma ut mig och ingen får ta med kamera för jag kommer svimma.  Jag som har skräck för att stå och prata hur ska det här gå?.
Vädret är piss med och jag håller på att frysa till en isbit.
Skit samma nu går jag i duschen hade tänkt att träna men nee. bläbläblä.

Inte får jag till headern heller eller jo jag vill ha som jag ha nu men måste ha en till bild. Men hittar ju ingen som duger :(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0