31/03

Ajjjj jag har ont i nacken!!.
Har suttit med datorn och so boken framför mig nu i timmar!!. Och kommer ingen stans eller jo.
Fick reda på idag att so:n skulle vara klar redan på tisdag:O Faaan hur ska jag hinna?. Konfermation imorgon och restan av dagara träning? skit. Blev att gå hem och plugga på som fan. Men jag har inte kommit längre för det!. Har gjort klart ett papper nu. Eller nästan har slarv skrivigt lite kort men inte klart på långa vägar!. Och så ska man ju skriva om piss Östersund :s Men hur mycket finns det på internett om Östersund då ?. INGENTING. Åhh så iretersamt!. Tänk om jag endå kunde få flytta till det bästa av hela Sverige gissa vad det är ni? GÖTEBORG såklart :). Tänk och få bo där och bara gå ut och höra den härliga dialekten och bara njuta. Åh vad jag längtar tills jag får flytta haha. Fast då lär det ju bli Sundsvall eftersom jag inte kommer våga flytta längre bort x).

I alla fall så tog alla tjejer i klassen med dig fika och bjöd varandra på en timme vi ska ha som ska hjälpa att tänka om på tillexempel negativa tankar m.m. Det var sista dagen vi hade det idag så hade lite extra mysigt. Tog massa bilder men orkar inte lägga in dom just nu. Jag kommer väl inte få heller eftersom alla sitter och äter och tror ingen vill ha bilder på sig nä dom gör det haha.

Nu ska jag vila huvudet lite och sen återgå till pluggandet igen. Juste jag måste plugga engelska med skit!. Och no fast det har jag lite mer tid med så det får vänta lite :).

Kommentarer
Postat av: Nicke

Äsch det tror jag väl inte? Jorå det går bra på jobbet ^^ eller...Det går iaf :P.. hehe. Vad har du hittat på idag då?

2009-03-31 @ 19:14:47
URL: http://leadfed.blogg.se/
Postat av: Nicke

Okej :). Idag har jag varit ledig så jag har bara tagit det lugnt :D hehe.. Vad blir det till helgen då? ^^

2009-03-31 @ 23:32:55
URL: http://leadfed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0