24/03

Halloj

Dagen har varit full bokad.
-Skola, den "nya" mobilen ringer inte alarmet på så jag kommer 5-10 min försent till skolan.
-Tandläkaren
- Åkte runt till cykel affärer och titta på cyklar. Hitta en som jag vill ha.
- Åkte till gymmet och träna.
- Åkte till mormor som nyss har vart på sjukhuset och tagit bort massa vätska ur knät.
- Duscha.

Så ja den gick snabbt. Tandläkaren gick bra behöver inte gå dit till special tandäkaren längre nu, utan bara vanliga tandläkarna nu ;). Om det inte händer något med tråden i munnen såklat. Jag fick ialla fall hem en mall på hur mina tänder såg ut förut haha super gulliga^^ ne inte så :).

Träningen gick super :). Förutom att n känns mina armar som spagetti huh.

Nu ska jag ta och läsa lite ur boken alla 8:or på min skola ska läsa som bara handlar om en kille som tänder på en tjejs "hull". Ne men typ hela boken handlar om sex och bilar han tar bensin ut och spränger.



Kommentarer
Postat av: malin

bara för att du är finast<3

2009-03-24 @ 21:22:04
URL: http://maallanbrallan.blogg.se/
Postat av: Nicke

Tja! ^^ ja du är snabb men nu blev jag jätte långsam på att svara istället ;) haha. Fin ny design du! :D.. Allt bra med dig annars?

2009-03-25 @ 17:31:13
URL: http://leadfed.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: Jaisst blev de fina! Jag är supernöjd :) Hur är det med dig idag då? :)

2009-03-25 @ 19:13:14
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0