26/6

Underbar dag.

Skola sen cykla jag hem fick också reda på att jag har cyklat mer än 7 km varje dag i veckan toppen haha :D..
Efter skolan åkte jag Idag,Sanna & Sofie ner till sjön som planerat. Legat där sen 1 till 5 yey.
 En massa dopp och vattenkrig. Haha. Hoppas inte Tobias mobil gick sönder??.Aja han börja så honoms fel (a)
Sönder bränd är jag med eftersom jag redan bränt ryggen ska jag inte sola den nu så solar jag bara fram vilket gav resultat av solexem bubblor knall röd & kliar..Perfekt jag smörjde mig till och med grad 30 :O. 
Aja ska man va solbränd får man lida pin. Hahah 

Nu väntas en god grillad middag en skön dusch och senare utgång tror jag :).





Och R.I.P Till Michael Jackson
Varför känner man sorg fast men inte känner personen?. Men det gör jag åt alla jag grinar å alla som dör. Inte för jag grinar nu men.
Kända personer dör inte!. Dom kan inte göra det man är liksom uppväxt med dom :O. Tänk när vi är död vilka som är kända då, det går liksom inte..


Kommentarer
Postat av: idaaa

haha underbar dag :D

2009-06-26 @ 18:58:02
URL: http://foodfriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0