lör sön mån tis

Jag som skrev ett super ba inlägg igåt så försvinner det och laddas inte upp? :O Skit då.

Jag skrev i alla fall om min underbara helg med helt underbart väder, mycket folk en massa myggbett och en skön dalardialekt. 

Ja på lördagen jobba jag ju och det var faktiskt roligt ;).
Jag jobbade tsm med Elin och Sarah och dela välkomsdrinkar och vin/öl till middagen.
De äldre pojkarna fick jobba i baren och ja jag vet inte hur dom skötte det om dom tog allt själv eller om dom faktiskt sålde lite haha.
Det kom ca 80 personer dit så det blev ganska mycket liv kan ja ju säga. Vi som jobba och höll oss nyktra kan ju säga att det var jävligt roligt och se alla fulla på kvällen haha.

När vi hade delat ut maten m.m så var vårat jobb klart och vi fick fritt så den blev att  sjunga lyssna på gitarrspelande och hoppa matta ;). Sen kom Kasper,Albin humm isak och robin? hoppas jag hadde alla rätt nu^^..

Ialla fall när klockan var halv 4 på natten/dagen?. Så cykla jag hem men solen var nästan redan uppe.

Söndagen spenderades i solen. Och en massa vattenkrig med Elins lillebror Johan haha.

Idag har det bara vart piss väder och skola. Men städat har jag hunnit med i alla fall :).
Tror jag ska cykla ner och kolla på min träning idag inte spela ne oh nej. Åker bara dit och kollar.

Imorgon är piss storsjömaran och man ska springa eller gå 8km roligt.... Ne. Och så har jag engelska prov mer. 
Seg dag alltså.

Puss

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du haft en super bra dag :D

2009-06-03 @ 00:42:49
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0