21/6

Tjabba tjena hallå.

Underbart väder :D. Trodde inte solen skulle komma upp något i sommar men idag har jag banne mig legat å sola hela dagen :D. Tills Frida undra om jag skulle på picknick med henne å Sara ;). Haha klart jag ville så på med kjol linne och gladiatorskor brillor och inte frysa för första gången sen blev det en trevlig picknick och massa prat.

Efter det åkte jag till morbror och kusinernas nya hur och kolla men fanns inte så mycket och kolla på eftersom ingenting var klar än så det låg brädor å spikar överallt haha (y).

Just nu sitter jag med en inpackning och Sanna rinde nyss och fråga hur vi skulle ta oss till skolan imorgon. Hennes förslag var att vi skulle åka moppe men jag har ingen hur ska det gå till då?, sen skulle jag tydligen fråga någon av pojkarna om jag fick låna deras hjälm men ne tack haha. Vågar inte åka men hon som fick moppen idag typ haha.
då kom hon med ett nytt förslag å det var att jag ska cykla efter henne när hon åker moppe hahaha. Hur töntit kommer inte det se ut då ? xD. Menmen jag får väll göra det då.

Ja och midsommar i järpen var mycket lyckad. Första gången det var tejer med så man kunde ha några att vara med haha. Och så kom Marika som jag inte träffat på 1 år sen vi var i turkiet tsm :). Sov där och kom hem igår.

Bilder kommer senare från allt!


Gattis till Sanna saknar dig <3<3


Sommarens bild nr1



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0