03/06?

Min cp data har inget internet än så inga vilder blir det heller. Segt!.
Min bror ju vart duktig och typ kastat lappen som man måste ha.

I alla fall såär betygen "typ" satta nu och då ska ju självklart niorna göra nått "bus"^^. Så idag var det bestämmt att det skulle va matkrig mellan 8 or och 9or men lärarna kom på allt så när vi kommer in å sätter oss så är nästan exakt alla lärare sammlade i matsalen runtom i alla hörn haha. Så kommer lärarna fram till bordet jag sitter vid och säger att dom ska hålla koll eftersom killarna sitter med stora talrikar med mat och tjejerna har ingenting haha. Men så kommer 9orna in och då har dom redan fått skäll så det blev ingentign men stelt va det i hela matsalen tror det aödrig har vart så tyst haha.

Så är jag stolt med jag har fått min första MVG någonsin typ ;) Haha nja kanske inte första jag har fått något i svenskan på läsförståelsen men aa nu fick jag det i NO teknik på mitt hus :). Men troligen blir det ett VG som slutbetyg för det var ett prov man gjorde med men det har vi inte fått se än.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0