18:18

Jag hatar att vänta, kan det finnas nått värre?.
Nu är jag helt klar eller troligen inte men allt annat ska jag göra i sista sekund? varför egentligen, varför ha någon jäkla tid igentligen så man får vänta i timmar för ? haha åh så jobbigt. Jag har ingenting att ha på mig heller så har bara slängt på mig någt fult. Skit samma, säger jag nu men väl där borta kommer jag få ångest varför jag valde just dom här kläderna. Äsch jag har 2 dagar till att he på mig något annat?, fast det lär ju bli samma saker eftersom jag inte kan välja sånt. 


Jag trycker i mig en kaffe men mjölk så jag kommer få ont i magen å dålig andedreckt härligt bruden ;). haha.

Jag ska ialla fall skaka fett ikväll och dagarna framöver det ska bli grymt!.

Mogondagen är chekad för sova,rallybilar och skaka fett igen ;).
Sommar om inget annat :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0