Hel vecka

Hej på er.
Ursäkta att jag är sämst på att skriva men jag har såå jäkla mycket med skolan och fotbollen att göra.Har inte kunnat sitte vid datan på flera dagar.
I tisdags va jag på första fotbolls träningen på år känns det som, sen efter det blev det styrketräning.
Sen har jag haft konfermation och pluggat så tiden finns inte. Och igår hade jag bollkontrolls träning med musik det var riktigt kul faktiskt men (jobbigt), och svårt ::O.Egentligen måste jag nog plugga nu och städa :O. Men det orkar jag verkligen inte.

Imorgon har match i öp-hallen tror ja mot frösön får se hur det går. Sen sover Frida hos mig och på söndag har jag 2 träningar så min vecka blir verkligen full ifall va jag tycker haha ;).

Nästa lördag är det ifall bestämt att jag och fotbollstjejerna åker upp till Sundsvall och spelar cup på Söndagen. Så det lär förmodligen bli lite shopping på lördagen :).. Sen hotell för första gången med laget hah.

Föresten. Gud va jag bara har lust att fytta just nu!. Vädret är sjukt!, Det är -20 ute eller det va det förut ifall nu vet jag inte men det går ju knappt att gå ut benen stelnar och det knäcks när man går näsan börjar rinna, hyn blir torr och finnig (äklig)
jag som inte brukar ha finnar :(, aja. Och jag hr nått fel så ja blir tomat röd i ansiktet och det sitter kvar i minst 1 timme efter jag kommit in :S..
Idag på idrotten känner jag bara hur det smäller till i ryggen och magen så får jag skit ont fast ingenting hände jag bara stog där.Usch!. Sen har jag sån jäkla träningsvärk sen i tisdags haha x)
Ne nu ska jag ta och bära upp damsugarn så jag har det klart haha x)).

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0