Sommar

Gud vad jag vill ha sommar !!.

Tänk att bara gå upp på morgonen ha fönstret öppet för annars blir det för varmt på rumet och man hör fåglarna sjunga. Eller någonting. Sen bara gå och ta ett par korta shorts eller kjol och sätta på sig och en fin liten tröja, och ha sin nya bikini på sig under.

Sen cyklar man med vännerna till affären och köper isglass. Cyklar ner till sjön solar och badar,träffar folk och blir brun. 
Är ute senare på kvällarna sitter nere vid sjön och har eld på brasan och musik på och grillar masmallows.


Jag har ju redan mina älsklingar som jag fick bara använda 1 gång förra året för det blev förkallt för att ha dom på sig.

Mina gladiatorskor!!. Bara det att jag hatar mina fötter :( så jag kommer väl inte våga använda dom.

Och för att inte glömma årets första dopp som egentligen är alldeles för tidigt men man gör det endå och bara hoppar upp på bryggan igen men sen hoppar man i fleragånger om.
Fast för mig brukar det vara ganska sönt för jag brukar åka direkt efter fotbolls täningarna närman är varm och svettig så hoppar man bara i, fast det är nästan alltid någon som fegar ur och inte hoppar i, haha :D.


Årest första dopp!. Fast för min del hade jag redan vart utomlands men första i sverige :).





Kommentarer
Postat av: Anonym

eller varför inte grilla tamponger ;)<3

2009-01-27 @ 18:12:52
Postat av: Anonym

åh vilken snygg blogg du har sötnos! :*

2009-01-28 @ 18:07:45
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh vilken snygg blogg du har sötnos! :*

2009-01-28 @ 18:07:45
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0