skit

Blääää!!!.
 
Usch va sur jag blir på mig själv..... Alltid när det händer något så ska jg bli sjuk :(.
Börja med inatt att jag vakna och va tvungen att springa på toan för jag trodde jag skulle spy.Men somvanligt kommer det aldrig ut något så då får man gå omkring och må skit ist. Vaknade och skulle upp till skolan och just då kännde jag ingenting men efter 1 timma på skolan börja jag bara må skit min rygg börja värka och jag mådde dåigt och typ feber sen ont i halsen. Jaha skit okså fick jag gå hem och somna direkt sov kanske 4 timmar?. Sen ringde min lärare och undra hur jag mådde och efter det somna jag om igen jag behövde sömn verka det som efter det har jg knarkat halstabletter och nu sitter jag här när alla andra ska iväg på middag hos Eva :(. Åhhhh typiskt,
Och imorgon då?. skit bajs, ne men jag ska ifall till Sundsvall det måste jag. Åhh typiskt varför ska allt förstöras!.
Elin är deprimerad!!.

Fast Lasse vann ju årets maliga artist :D Det är han värd <3
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0