skidor i högsta grad

Usch jag är super trött känns som jag nog kan sova i flera dagar. Men gissa vem som åkte till MVG på skidor på idrotten idag då ;) huhu jo jag å Stina "stolt", nerå men vi åkte dit sen viste vi inte vart den va så vi åkte helt fel och bara runt och runt. Vi viste inte vart vi var heller, de var faktiskt riktigt läskigt först kom vi till en skog som aldrig sluta och vi fick åka igenom en skog där det va djup snö så man åkte igenom haha, sen såg vi en gubbe (blev glad) fråga honom men han vist inte för det var första gången han åkte där och han va norsk :O, jaha då blev det och åka runt mer och då skulle vi börja och åka till ett håll när vi ser en lärare komma och åka som hade slutat. Fråga henne hr man tar sig till skolan och vi hade tydligen åkt åt fel håll så det blev och vända men tur att hon kom :D. Åkte tbx och kom äntligen fram till skolan. Aa det var min dag de nu är jag helt slut och sur för inte hitta MVG :(. Nu måste jag leta någon dikt som jag ska ha till svenskan haha.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0