28/01-09

Okej nu fattar jag ingenting ? :D.

Min blogg har vart helt dö och liksom jag funderade att bara lägga ner för en liten stund bara men så loggar jag in och ser att jag typ har fått 20 kommenterer på liksom bara en dag det är faktiskt rekord för mig haha :D.

Nu sitter jag och kollar på top modell och dricker en kaffe med mkt mjölk i haha min vana. Men man får gula tänder av kaffe usch :(. haha
Jag ska ifall ta och lägga mig snart men måste ta en dusch innan, för sånt hinner jag inte med på morgonen eller orkar jag inte,


Ja just ja Elin goes facebook haha jag vet segkommen typ 2 årsen de va på topp ? ne men aja jag skaffa det förut men fatta ingenting men nu har ja fixa det igen och fattar huhu ;).

Puss


Kommentarer
Postat av: Leia

Här är det bra iaf =)

2009-01-28 @ 20:55:54
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Alexandra

men det är väl kul!:)

2009-01-28 @ 21:34:04
URL: http://blogg.norrlandsflickan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0