24/01-09 2

Hej på er!.

Jag sitter här och lyssnar på Timo Räisänen han är riktigt bra faktiskt :). Och så sitter jag å kollar lite på systemkameror vill verkligen ha en men om jag ska köpa en så vill man ju ha en riktigt bra och dom går ju på 15 000 typ så det blir att spara lite stålar haha x).Sen vill jag ju ha löshår med inte för det e så viktigt men mitt korta hår trivs jag inte med :(.
Jag tycker det är skit snyggt på andra men känns inte som mig. Och om jag ska köpa det så vill jag ju inte ha nå skit där heller och då är det ju frissan som är det bästa och det går på typ 5000 och 20 000 kommer ta ett tag och sammla in :O. Men om det är någon som vill ge mig pengar eller kamera eller löshår är det bara att höra av sig haha x). Lycka till Elin!.

Jag fick ifall till min cam som man inte har kunnat tagi bilder me på längre för et bara laggat och skit men nu gick det huhu ;).


Håret rufsigt uppsatt i en knöl på huvet och min älsklingsmys tröja som jag fick av min bror kommer från es eller något och har precis kommit ur badet nästan.



Och så får det bli en bild på Timo =)


Puss


Kommentarer
Postat av: Pearl

yäj timo!

2009-01-29 @ 20:59:15
URL: http://intimacy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0