20/01-09

Hejhoppsan

Elin är glad på något vis idag trotts att jag inte har gjort ett skit känns det som fast det var nog det som va skönt att bara lämmna pluggandet en dag och bara vila.
Ja som sagt i söndags va det träning och laget var ute och sprang först i - grader och ishalt "jätte roligt", nej jag dog!!!. Fatta vad obbit det var haha och som vansligt i slutet kom dom där jäkla skavsåren och inte nog med det efter springningen hade vi direkt täning me 93:orna inne. I slutet tar jag av mig mina skor och ser jäkla var och skit riktigt äkligt skinnet har åkt bort och det e en stor rund ben äklig bit typ ne men aa x). Gör förjäkligt ont ifall och inte nog med det under foten är det en stor vatten blåsa USCH. Haha. Så nu håller jag på å smörjer medel på såren som bara den så dom ska fixas till sundsvall inte för de kommer gå men får hoppas på det bästa.

Igår när jag vakna var mina ögon uppsvälda och ögon locket låg iksom över ögat typ sen va dom skit torra och röda :O läskigt men de sket jag i, och gick ner på skolan efter åkte jag ner på staden med pappa för att fixa mina sulor till skorn det e dom som ger mig blåsor unter fötterna och jag måste ha dom för det är några special sulor så jag inte ska vrida fötterna så lätt. Så dom blev slipade sen gick jag å shoppa ett solpuder och en mascara, mascaran är att rekomendera :). Sen blev det att gå och testa nya löpskor och fick springa på löpband mitt i affären för å se vilka skor som passa mig :P hah.  Efter det gick vi och jag fick ett par nya benskydd (:.

Idag va det bara slappt skolan kändes att gå bra och tillåmed engelska provet kan jag säga känndes som det gick bra (:. När jag kom hem hade pappa köpt en ny radio me klocka åt mig eftersom min förra va jag så less på och den va förstor. Så jag slängde ut den stora och fixa lite bilder och tavlor på hyllan som fick plats nu hah ;).Sen hade mina skor kommit tbx från lagning eller jag skulle he på nya undersluor så jag inte halkar hela tiden haha :P.
Mina ögon börjar ifall att inte var så uppsvälda längre de e bra (:.
Nu ska jag ta mig till sängen hade bra (:. 

 




Puss

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Den mascaran använder jag med just nu :)

2009-01-28 @ 20:36:14
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0