07/01-09

Hejpå er!.
Fösta dagen idag var ganska trevlig faktiskt :). Träffa alla man inte träffat på lovet,Förutom att jag inte kunde sova på hela natten nästan, jag tror jag sov 4 timmar bara :O. Så när jag vakna hade jag stora mörka ringar under ögonen och var på dåligt humör, men sånt får man ståut med ibland ;). Efter skolan åkte jag ner på stan med Malin och hitta nästan ingenting jag skulle ha köpt egentligen eller jo 2 saker av 100. Det blev en kalender som jag är tvungen att ha för att komma ihåg allt plugg, en guldpenna för att skriva på kort och svart papper haha ;). Och en super skön stickad tröja med knappar och hög hals =). Efter ett tag på stan åkte jag till frisören och klippte mig, hade egentligen tid imorgon men bytte :). Det blev väl fint nästan ingen skillnad haha men aja (=.

Nu ska jag ta fram och packa grejera till idrotten imorgon usch det är skidor :O hatar det !!! Man kommer ju f*n inte fram!!!.

ne nu blev jag sur.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0