11/02-09

Trött!!.

Åkt i en skidbacke hel dagen och sen konfermation direkt när man kom hem. Jobbit!!.

Jag åke kl halv 9 med Malin & Frida påväg till Gb och trodde vi skulle få åka hem igen eftersom det va -23 grader.
Men kom dit och det var bara att börja åka. Usch vad jag avskyr att knäppa pjäxor det gör ont och det tar energi haha x).
Jag åkte ungefär 3 åk på 5 timmar haha ;). Men vädret blev bättre så man kunde ligga i backen och sola men frysa röven av sig. Kl 2 åkte alla hem och då va det bara för mig att hopp i duschen och sen gå till kyrkan för att sitta där i 2 timmar och prata om någon pärla. Segt men man blir ganska lungnande :). Så nu är jag skit trött och kommer nog sommna gött ikväll.Och förester hände värdens pinsamaste sak i backen pinsamt!. 
 
När jag kom hem från konfermationen var jag tvungen att äta något för hade inte ätit sen ag var och åkte skidor då det blev en halv korv å macka. Efter maten laga jag en kladdkaka eftersom Mikaela hade fått mig och villja göra en hah. Men efter en tugga slängde jag den och mår nu illa haha.
Ja just ja när jag tog fam äggen så känner jag att dom kommer ramla ner men innan jag hinner reagera pangar ett ner i golvet och efter det de andra men då är jag blixt snabb och fångar det haha ;). Det är ju skit svårt att få bort ägg från golvet!!.



Sara


Hej Elin


Eva Simone Maja bak


Malin.


Kommentarer
Postat av: anna

sv: visst är de fint:D

2009-02-11 @ 20:40:18
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej , jag har en tävling på min blogg.

var gärna med .

Kram Emma

2009-02-11 @ 21:22:09
URL: http://emmajuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0