fredag den 13

Rysare,Mörk lång skog fredag den 13.

Det slog mig nu när jag kom hem att jag har sett skräck film fredag den 13 haha jag som inte brukar titta på skräck filmer :P.
Bilder från kvällen kommer någon dag för jag tog självklart inte med kamiran för malin har ju sin super men hon åker till sin Alexander som kom hem från holland nyss och han åker igen nästa vecka så dom må få vara med varandra nu :).

Kvällen börja i alla fall med att jag gick hem till Malin och jag Malin och Lina gjorde mat sen kom Linas pojkvän Anton och åt med oss sen vila vi ett tag för alla var sjukt mätta eller i alla fall tjejerna haha.
Sen skjutsa Anton ner oss till vidioteket oh vi hyrde film. Mandy Lane typ. Sen åkte vi till ica och köpte choklad haha ;).
Efter det åkte vi till Malin och kolla filmen.
Kl 11 gick jag hem och det va helt svart ute och jag skulle självklart gå ensam i en lång skog typ och där nere är det ett skit läskigt hus. Men men jag lever trotts det är fredag den 13 ;)



Föresten är jag med å tävlar om ett super snyggt peas armband men jag vill vinna så va snäll mot mig :D hah.
Ni hittar det här om ni vill va med och tävla fast jag vill ju vinna så x)
http://monans.blogg.se

Kommentarer
Postat av: ida

sv: verkligen :) hur firar du alla hjärtans dag då?

2009-02-14 @ 10:21:21
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: ida

sv: ÅH HÅKAN!! ;D kommer han till östersund? varför blev de inte av? håkan är bäst bäst bäst !! :D

jag ska fira min bror, boka new york hotell, träna och laga middag med mina bästisar :)

2009-02-14 @ 11:49:19
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0