15/02-09

Godmorgon!.

Gårdagen söög!. Men visst lite skönt att bara ta de lungt men endå.
Aa fast jag inte gjorde någonting igår så satt jag mig inte en enda sekund och kolla på son Faan, Ursäkta men ja måste plugga komigen nu Elin. Innan jul lovet var satt jag och pugga hela tiden och det lönade sig värkligen!. Så nu måste jag börja med det så jag inte bara ger upp och gr dåligt :(. Så nu ligger son breve mig i sängen och jag måste börja söka efter saker om Malta och Spanien det är någonting vi ska göra men jag fattar faktiskt inte riktigt va vi ska göra för min so lärare förklarar skit dåligt!! I alla fall så jag kan förstå.

Sen kanske jag far till mina kusiner och firar dom eftersom 2 av dom har fyllt år men min fam har inte haft tid att åka  och fira dom än. Fy.

Ne komigen nu. Nu ska jag ta och plugga!. Hoppas ni fåre bra.

Puss

Kommentarer
Postat av: jane

vill du få 1 miljon besökare jättelätt???

,kika i min blogg!!!

2009-02-15 @ 12:55:00
URL: http://www.brunettjane.blogg
Postat av: Anonym

tack så mycket ;D

2009-02-15 @ 15:58:44
URL: http://ddoruntinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0