17:05

Sommar har kommit och den är lite sen eller?.
Ne imorgon är det säkert över skit....
Sov som vanligt bort halva dagen sen kom mamma in å fråga när fan jag skulle gå upp, och att det var finväder haha. Mamma känner mig så väl att hon vet att om det är fint väder sätter man på sig bikini sen går jag ut lägger mig å somnar i solen haha. Tur att hon säger till mig i alla fall, eftersom hon bir sur om jag är brunare än henne haha men tyvärr blir jag aldrig det:(.


Moppen krascha..
Efter ett par timmars solande och min kusiner hade kommit och lekt lite med mig (för mycket) haha nejdå (A), lägger jag mig ner å solar igen, somnar direkt typ eller så här sover men är endå medveten vad som händer å sådär haha.
Ialla fall reser min mamma sig snabbt som ja jag vet inte och säger att nu krocka någon, jag som ligger helt död typ å njuter ba äsch skit samma men mamma går bort och kommer inte tbx på några minuter så jag tänkte att jag kanske ska kolla jag med, men då kommer Jens (granne) in på tomten och säger att Jesper har krockat så han ska ha en stol eller något så jag går dit och kollar då har en bil och en moppe krockat ihop men ingen var skadad bara lite på bilen å lite på moppen.
Aja tur att ingen dog hah.


Alla är på stan å jag får inte gå :( snyft. Eftersom tjejerna tydligen ska köpa present åt mig ( thihihi) :D. Så fick inte jag följa med :(, lite taskigt jag kommer ju endå få se det sen så varför inte innan? :D haha.

Ne dom får gärna gå å svettas på stan medans jag blir lite brun :D haha.



Går dagen var jätte trevlig har mycket skratt så jag vet inte vad. Och då ska jag inte tala om min å Sannas webb natt hahah jag har aldrig skrattat så mycket fortfarande kramp i magen å tårarna bara rann haha.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0