21:23

Just nu känner jag för ett riktigt långt inlägg!, men det lär bli lika kort som vanligt...
Kom precis hem från övik har väl vart trevligt att åka iväg med familjen och Emma, men kolla på hockey är ju inte riktigt min grej, särskilt inte efter att jag gjort det hel mitt liv men men. Mitt lag vann ju, och kändisar fick jag träffa så ska inte klaga.

Jag känner verkligen hur skolan börjar närma sig... Alla börjar prata mer och mer om det och nästan alla bloggr man läser står det i dom senaste inläggen något om skolan..Jag har faktiskt inte sånn panik för att den ska börja, det ska bli riktigt roligt och träffa alla klasskompisar som man inte umgås med på fritiden men är riktigt nära varandra i klassen. Se hur alla killar har vuxit från att va småskitar haha. Och jag blir ju faktiskt en av dom älsta på skolan nu, de känns sjukt!. Det känns som det vr igår nästan jag kom där och trodde jag var sjukt cool när jag sa hej till 9:orna när jag själv gick i 6an, för min bror gick där, haha.
Det jag känner kommer bli mest jobbigt är ju självklart att jag måste ta reda på vad jag vill med livet och komma på vad jag vill gå för gymnasium och om ja ens kommer komma in på något?,åh det känns inte bra!!.
Man märker även hur sommaren håller på att åka bort, fy fan!. Det är svin kallt på kvällarna och man orkar inte göra något. Sommarlovet har gått för fort alldeles för fort!.
Men jag har faktiskt haft en helt underbar sommar, även fast vi inte fått det bästa vädret så har mitt lov vart bäst!. Träffat nytt folk, fått tillbaka underbart folk!, och träffat den bästa!.
Min brunbrända färg är borta å jag hatar det, het vit i ansiktet igen och händerna,bena och ja överallt. Jag som var super brun och nu är allt borta :( Åhh så surt.
Just nu skulle jag bara villja ha en resa bort långt bort till solen, eller planera en resa till vintern så jag har något att se fram imot. För just nu ser jag bara kyla stora kläder och en massa snö haha. 

Jag ska göra ett inlägg men endast bilder från sommaren 09. Det blir bäst!, jag älskar bilder. 

Nu ska jag ta en varm dusch för jag är iskall fräscha till mig för jag känner mig äkel och lägga mig för imorgon ska jag åka med Malin och kolla när hon klipper sig haha underbart!.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0