14:45

Hej jag flyger i i rosa moln med fjärliar!
Låter det inte typ underbart?, ne kanske inte fjärilar för dom är lite äkliga men det ska låta underbart haha :D.

I går åkte jag i alla fall in på stan och va med Anton (:, gick runt och gjorde ingenting i 4 timmar typ haha men de va mys endå :).

Solen strålade när jag vaknade så det blev att lägga sig ute å sola en snabbis innan den gick i moln :(. Kommer väll va så dom 3 veckorna som är kvar, känner jag mig redo för skolan? ohnej inte alls det känns skit, men nu ska jag njuta av allt som går.

Jag har egentligen mycket att skriva men allt får vänta så får jag se hur livet blir :), just nu njuter jag i alla fall, och sparar allt tills jag är säker.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0