17:06

Happ då var den första skoldagen avklarad.....
Började kl 10 och sluta 1 så det var skönt, men redan imorgon börjar det riktiga livet på skolan:O.
Lite tråkigt att min kära klass inte är den tajtaste, eller rättare sagt inget är att vi inte är ett dugg tajta med varandra även fast vi gått tillsammans varje dag nästan i 4 år snart så.
Vi har sämsta shemat man någonsin kan ha.. Måndag sovmorgon till kl 9 sen inte en ända till sovmorgon och vi går tidigast till halv 3 annars kl 4 :O Åhh vilken dröm..

Jag fick lite små panik när jag var på skolan med, visste redna att jag valt syslöjd vilket jag verkligen inte ville nu, eftersom den nya syläraren har verkligen något imort mig å jag hon uppskattas ju inte av mig heller kan jag säga.. Men men så ville jag verlige byta till trä eftersom jag känner att jag till och med kan det bättre. Så när ja kommer hem ringer min lärare och talat om att han har fixat det :D. Förstår ni hur lycklig jag blev, haha nu kan jag ståut med det här året haha. 
Nu ska jag verkligen kämpa, höh..

Och man får vara lite små stolt över sig själv va? haha. Jag Märta och Ida tog oss ut och jogga 7 hela kilometer;), och inte nog med det vi hade ett styrketräningspass efter det, haha snacka om att jag höll på att dö, har nästan inte rört mig på hela lovet haha.
Ne men nu jäklar!..


Olsson love

Kommentarer
Postat av: ida

buh.. bilden var riktig stygg på mig. But i still love yaaaah

2009-08-24 @ 21:07:37
URL: http://foodfriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0