15:31

Halloj.

Sista dagen av detta års sommarlov, så jävla tråkigt!.
Gårdagen blev kanon :).
Grillat till middag för sista gången på lovet,Anton kom och åt här och var här hela dagen, underbart!.

Fick världens finaste armband av världens finaste pojkvän, ojoj nu var jag gullig va ? :D haha jag kan allt vara det ibland (A).
Och så fick jag såklart massa fina grejer av familjen :).
Bilder får jag se om det blir för min kamera har tyvär bajsat ihop :(. Eller memory card har och jag har inte skaffat något nytt än eftersom jag märkte det igår...
Världens bästa tjejer kom till mig igår med som en överaskning hah :D. Så kom Malin,Ida,Elin och Sanna med en kladdkaka haha ni är bäst <3.

Daen blev att försöka komma upp ganska tidig för att komma till säng ikväll i bra tid, åh så jobbigt.
Vid 12 cykla jag ner med Ida till staden för lite snabb shopping och sen sola solarium nu innan skolan haha.
Jag fick med mig hem en ny hårfön med sånn här tratt för lockarna så nu hoppas jag den funkar så jag blir finfin i håret.

Nu ska jag städa lite smått i rumet, det är ett måste innan skolan börjar för då har man inte tid haha.
Så ska jag ha min egen spa dag (a)
Ångbad
Lermask
Peeling
Strips
Fixa naglarna
Fixa ögonbryna
Hårinpackining
Ta fram kläder till imorgon

Sådär ja haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0