Yran

Godmorgon !.

Jag kom precis hem haha.Gårdagen var helt sjukt bra!!. Börja med att allt va stressat haha trodde jag hade värsta tiden på mig när jag ser att jag har typ 1 och en halv timma på mig att duscha äta fixa mig ta fram kläder å allt så jag fick små panik. Men eftersom Frida och Malin ungefär var lika se så, Vi åkte in till stan vid 8 och hade missat ded by april :/ lite små surt jag som  ville se dom.
Sen flöt allt bara på skit bra, förutom att alla tappa bort varandra och det gick inte att ringa eller smsa haha. Det var sjukt mycket folk!!.
Jag har fått sett min underbara ErikHassle åhh så bra han är!.
Jag stog nästan längst fram under presidenttalet och höll på att dö av tryckskado haha
Jag stog nästan längst fram under LADY GAGA, vilket inte var tänkt haha tanken va att jag bara skulle gå förbi och se hon lite snabbt och sen gå men haha det bev bra (:. Vakten kom ungefär 50 gånger och kolla om jag levde, hah och jag överdriver inte!.
Hon bytte även kläder 10 gånger typ och killarna dog av att se på hennes rumpa haha. Hon spela piano med fötterna oh rumpan typ å hade riktigt tuffa grejer på scen ;).
Jag har tagit en massa bilder men vetinte om någon blev bra^^.

Helgen har vart helt underbar med helt rätt folk!, Och jag älskar det.

Sov hos Eva inatt och Malin var med :). Super mys, kändes lite smått konstigt å gårunt på stan när klockan var 4-5 ungefär typ haha, vid klockan 6 väntade en säng åt mig å det va underbart haha.
Vakna vid 1 och då blev det amrikanska pankakor med tjejerna haha :D.
Ja jag kan inte säga mer än att jag aldrig kommer glömma helgen och den har vart bäst!.


TORSDAG

johnossi


FREDAG



veronica maggio





LÖRDAG

Erik Hassle (A)






Amy MacDonald


Presidenttalet





Lady Gaga





Fick tyvär inga bilder när hon stog å höll på med pianot haha^^

Söndag

Godmorgon eller? ^^

Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0